صفر و یک

از مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید...

آموزش گذاشتن مطلب در وبلاگ(ویِژه میزانی ها)

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۲، ۱۲:۳۶ ب.ظ

سلام.توی این چند وقت اخیر بچه های میزانی ازم سوال می کردند که چه جوری باید تکلیف رایانه که گذاشتن توضیح در مورد نرم افزار Snagit در وبلاگ مدرسس.منم خودم با این نرم افزار یک سری عکس از نحوه گذاشتن مطلب توی وبلاگ گرفتم.سعی کردم جزییات رو هم بگم.اگر باز چیزیش را متوجه نشدید توی نظرات بگید تا در اون مورد بیشتر توضیح بدم.

ابتدا وارد سایت مدرسه میزان به نشانی www.hedayatmizan.ir شوید و بعد مراحلی که در آموزش گفتم را انجام بدید

به ادامه مطلب بروید


ابتدا فایل را دانلود کنید و از حالت فشرده درش بیارید.و عکس ها رو ببینید.




نظرات  (۸)

افرین
پاسخ:
خواهش
منظورم اوباما بود 
یه کم دقت
پاسخ:
آآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
ببخشید حواسم نبود
۲۰ دی ۹۲ ، ۰۲:۳۸ اوووووووووو باما ست دوغ پاک یادت نره
اصلا فایلت فشرده نبود
لطفا دقت کافی را مبذول فرمایییییییییییییییییییییییییید
پاسخ:
شرمنده!
حتما آقای اووووووووووه با ماست دوغ پاک یادت نره
۲۰ دی ۹۲ ، ۰۲:۳۵ رییس جمهور
می گم این حاجی چه علاقه خاصی به حیوانات موزی داره  اگه یادم بمونه یه چندتا کلاس براش سراغ دارم تا به معلوماااااااااااااتشششششششش یه کم اضافه  که نه حداقل کم بشه هم برای تو وهم برای وبلاگت بهتره (وبلاگت در امان بمونه)

می گم دستت درد نکنه عالی بود        بدون نقص.  بجز یه نقص خیلی خیلی خیلی خیلی کوچولو. وریز که تو فایل وردت خالی بود 
بازم تشکر میکم.   تشکرمیکم.   تشکر میکنم
ممنونم.   ممنونم.  ممنونم.  ممنونم
با تشکر فراوان دوست خوبت ..................(برو پیدا کن)

حالشو ببر.     داداش

در ضمن تا یادم نرفته بهت بگم از این به بعد به جای نام ،نام هایی می گذارم تاشاید شاید کمی برای وبلاگت یه کم نظر بذارن&
خسته نباشی   زحمت کشیدی.  
پاسخ:
خخخخخخخ
ممنون
برو خودتو سیاه کن
منم بلدم انگلیسی تایپ کنم بنویسم معین گلریز
فکر کرده فقط خ.دش مار مولکه!!!!!!!!!!!!
پاسخ:
برو تو وبلاگش.ببین
http://persiangasbadins.mihanblog.com
از خودشم بپرس
بعله
۱۷ دی ۹۲ ، ۲۱:۴۹ معین گلریز
dada che bahale webet !!! man ta hala nadide boodam kasi be commentaye zire matalebesh javab bede !!! ghodratie khoda moshallah inghadr in bachche haye mizan bikaran in amr ham moyassar shod !! :P :D
پاسخ:
خیلی ممنونم.آقا معین به وبلاگمون خوش اومدید.دیدید.وبلاگم جهانی شد.از بلژیک هم بازدید کننده دارم.آقای انا عمار تحویل بگیر
سلام
 من که بلد بودم !!!!!!!
در ضمن به دو تا نتیجه رسیدم:
1- کلا تو اینترنتی  چون هروقت نظر می دم سریع جواب میدی.آفرین!!!
2- این آقای رحمانی خودتی چون همیشه اولین نظر مطالبت با این اسم ثبت میشه. میای نظر می دی که نظراتت خالی نباشه ههههههههههههههههه!!!!!
پاسخ:
1 صحیح
2 غلط
3 به شما چه؟
۱۶ دی ۹۲ ، ۱۳:۱۴ علی رحمانی
با snagit  چه کارایی که نمیشه کرد
پاسخ:
بععععله

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">