صفر و یک

از مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید...

Welcom

پنجشنبه, ۱۷ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۳۰ ق.ظ

سلام.به وبلاگ صفر و یک خوش اومدید.

Custom-Computer-Page.jpg

امیدوارم از مطالب ما لذت ببرید

5.gif

safhat-jadid-beroz(fb98.blogfa.com).gif

.gif

موافقین ۴ مخالفین ۰ ۹۲/۱۱/۱۷
علیرضا حیدرخانی

نظرات  (۸)

سلام
دعوتید به مداد جنگی
سلام
دعوتید به مداد جنگی

علیرضا جان سلام

ممنون که به کلاس دوستی سر زدی

وبلاگ خوب و مفیدی داری

مطالبی که انتخاب کردی عموما کاربردی هستند و این یعنی این که شما یه جورایی داری توی این فضای مجازی برای مخاطبین خودت معلمی می کنی

من به داشتن دوست خوب و تونامندی مثل شما افتخار می کنم

هرجاهستی شاد باشی و سربلند

پاسخ:
من همیشه شاگرد شما هستم و خواهم بود
باعث افتخار من بود که به وبلاگ من تشریف آوردید
یاعلی
پایگاه اطلاع رسانی مدافعان حرم www.modafeon.blogfa.com
۱۸ فروردين ۹۳ ، ۲۳:۱۷ محمدحسین پیران
من مایل به همکاری هستم.
پاسخ:
ممنون/چشم
سلام
یه روش بهت می گم
اگه آدم باشی این را انجام می دهی
اول یه تم پلیت درست کن کلا داشته باش
بعد هر مطلبت رو که می خوای بنویسی روی آن بنویس و آن فایل حیب را به عنوان دانلودی بگذار
اون موقع کارت خیلی بهتر می شه
علی مدد
پاسخ:
چشم
ممنون
هــــــمــــــیــــشــــــه حـــــرفـ از رفـــــتـــــــ✖ــــــט هـــــاســــت...

کــــاش کـــســــى بــــا آمــــــــــــ✖ــــدنـــش؛ غـــافــــلــــ✖ـــگــــیــــرمـــاט کـــنـــد

با سلام بعد از مدتی طولانی به روزم...
منتظر نظرات سازنده ی شما هستم.
آقای حیدر خانی سلام .  ، یه آهنگ ، یه کلیپ ، یه طرح رو وبلاگم گذاشتم . خوش حال می شم نظر بدید . از این طرح هم خیلی خوشم اومد و جالب بود . انشاالله همین جور کار های زیبا ارائه دهید . 
پاسخ:
چشم
حتما مزاحم میشم
یاحق

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">