صفر و یک

از مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید...

اکتیو ویندوز 8 و آفیس 2013

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۰۲:۳۷ ب.ظ

سلام.امیدوارم حالتون خوب باشه.داشتم فکر می کردم امروز چه مطلبی را بگذارم واس آموزش.بگذار این مشکل چند وقت پیشم را که خودم با بدبختی تونستم رفعش کنم آموزش بدم.اون چی بود؟این بود که ویندوز 8 را نصب کردم ولی بعدش خواستم ویندوز را اکتیو کنم نمی شد.حدود 5 تا اکتیو واس ویندوز 8 امتحان کردم.هیچ کدومش نشد.با نا امیدی داشتم توی اینترنت چرخ میزدم که یک اکتیو واس ویندوز 8 دیدم که هم ویندوز را اکتیو می کرد و هم آفیس 2013 و هم 2010.ما هم دانلودش کردیم و اکتیوش کردیم.دیدم ا !اکتیو شد.خیلی راحت.با چند تا کلیک.

با یک صلوات بیاید توی ادامه مطلب هم آموزش اکتیو کردنش و هم دانلود خود نرم افزار را ببینید.


ویژگی های نرم افزار KMSpico :

     فعال سازی ویندوز ۸

     فعال سازی ویندوز ۸.۱

     فعال سازی مایکروسافت آفیس ۲۰۱۳

     فعال سازی Visio 2013

     فعال سازی Project 2013

     فعال سازی مایکروسافت آفیس ۲۰۱۰

     فعال سازی Visio 2010

     فعال سازی Project 2010

     فعال سازی ویندوز ۷ – Enterprise

     فعال سازی ویندوز ۷ – Professional

     فعال سازی ویندوز ویستا – Enterprise

     فعال سازی ویندوز ویستا – Bussines

     فعال سازی ویندوز سرور 2008

     فعال سازی ویندوز سرور 2008R2

     فعال سازی ویندوز سرور 2012

 

در حال حاضر برای Office2013 نصب شده در Windows8.1 از سرور آنلاین استفاده می شود. اگر اصلا برای شما کار نکرد، می توانید دوباره در زمان های دیگر روز را امتحان کنید.


1 - KMSpico_setup.exeرا اجرا کنید

2- آن را نصب کنید.

3- دکمه قرمز را فشار دهید.



4- تمام

 نرم افزار مورد نیاز: ویندوز ,ویستا/۷/۸/۸.۱ پیش نمایش / سرور ۲۰۰۸/۲۰۰۸R2/2012


برای دانلود این نرم افزار اینجا کلیک کنید

حجم:6.19 mb



نظرات  (۳)

۱۴ دی ۹۲ ، ۱۶:۴۴ علی رحمانی
بله.منم با این کرک ویندوزم را اکتیو کردم
پاسخ:
درسته.یاعلی
۱۲ دی ۹۲ ، ۱۲:۵۰ امیر حسین خیام
ممنون از آموزش شما 

یا علی
پاسخ:
خواهش
یاحسین
۱۱ دی ۹۲ ، ۱۸:۱۲ ناشناس همیشگی
چرا دانلود نمیشه؟    یه نگاه بنداز    یادت نره ها
     
علیرضا حجمشو ننوشتی؟   آخه چرا؟
پاسخ:
نوشتم.بعدشم امتحانش کردم.لینکش درسته آقای بابایی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">