صفر و یک

از مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید...

یا هو
موضوع جالی مطرح شده...درباره تایپ رمز این رو بگم که،در روش های حرفه ای با کارایی که روی کیبورتون می کنند

 میتونن رمز شما رو در بیارن.یعنی مثلا شما یک ربع قبل با کیبوردتون رمزتون را تایپ کردید،اون آقای کرم میاد و 

با استفاده از اینک شما دکمه های کیبورد را لمس کردید،رمز شما رو به دست میارد.یک روش دیگر به دست آوردن 

رمز های تایپی که من هم بلد هستم و اینجا یک توضیح کلی میدم(مطمین هستم هر کسی این موضوع را بلد نیست،) شما 

وقتی وارد حالت safe mode میشید یک یوزر بیشتر به نام administrator دترید.که این یوزر جزو یوزر های admin 

شماست و شما میتونید با استفاده از این یوزر کار های زیادی رو بکنید.یکیش از بین بردن رمز یوزر های دیگر 

هست.خیلی جالب بود.نه؟دیگر از گفتن بقیش معذورم!موضوع بعد درمورد اثر انگشت هستش که مورد بهتری 

هستش،اما این هم قابل رد شدن هست(بوسیله گیر آرودن اثر انگشت)اما این مورد خیلی سخت هستش.اثر انگشت یک 

بدیی که دارد این هستش که مثلا لب تاب شما خونه جا مونده و شما یک فایل از توش لازم دارید.زنگ میزنید 

خونه،داداشتون بر میداره.میگید اکبر!!!فایله رو برام ایمیل کن.اونم میگ باشه.ولی تا میاد لب تاب رو روشن کنه میگ رمز 

چیه؟منم میگم خاک بر سرم شد.چون فقط خودم میتونم رایانه خودم را روشن کنم.به همین سادگی 
علی مدد


علی مدد

نظرات  (۵)

I every time spent my half an hour to read
this weblog's articles daily along with a mug of coffee. http://schoolsteals.com/author/debfaison96/
۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۱:۱۷ تـــا به تـــا
پس هیچ رمزی امن نیست حتی اثر انگشتی
پاسخ:
آخ ببینید،هر کسی نمیتونه این کار رو بکنه،من هم همچین چیزی را دیده بودم از نزدیک،ولی عده خیلی کمی هستند که از این کار ها بلد هستن
۲۵ ارديبهشت ۹۳ ، ۰۰:۰۳ تـــا به تـــا
یکی از برنامه هاش جور نبود بردم نشون بدم بلکه علت رو بفهمم،روشن کرد و خیلی راحت وارد سیستم شد. اون موقع فقط اثرانگشتی بود. گفتم چجوری وارد شدی؟یه فلش نشونم دادکه به لب تاب وصل بود و گفت ما کارمون همینه
پاسخ:
من دیوونه همچین آدمایی هستم
یاحق
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۲۹ تـــا به تـــا
سلام
البته لب تاب من اثر انگشتی بود،منتها یک بار به تعمیرگاه برده بودم،طرف در عرض ایکی ثانیه قفل رو شکست
پاسخ:
واقعاااااا؟
برای من که خیلی جالب بود.ببینم شاید لب تاب شما هم رمز تایپی داشته هم اثر انگشتی یا شاید هم کلا ویندوز رو عوض کرده!!!اینطوری بوده یا واقعا اثر انگشتی را شکسته بوده؟
۲۳ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۱:۲۸ تـــا به تـــا
میلاد مرتضی اسدالله حیدر است
جشن ولادت علی(ع) آن میر صفدر است
زوجی برای فاطمه حق آفریده است
این زادروز همسر زهرای اطهر است
ولادت حضرت علی(ع) و روز پــــــدر مبارکـــــ

این هم هدیه ی مولا علی(ع) به ما:
امام علی (علیه‌ السلام) می فرمایند: 
سعادت هرگز با سستی و تنبلی به دست نمی‌آید.
غررالحکم و دررالکلم، ص19

پاسخ:
خیلی ممنونم داداش از اطلاع رسالنیتون
یاعلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">