صفر و یک

از مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید...

سلام.امروز به خواهش یکی از دوستان این آموزش را گذاشتم که خیلی هم کاربردیه.مثلا شما وقتی میخواید چیزی را مدتی دانلود کنید،اما بعد از مدتی کامپیوترتان به حالت sleep  میرود و دانلودتان قطع میشود.یا کلا با حالت اسلیپ حال نمی کنید.بیاید ادامه مطلب تا این موضوع را دنبال کنید.بفرمایید

 

نظرات  (۶)

۱۶ دی ۹۳ ، ۱۰:۲۰ امیر حسین
واقعان مرسسسسسسسی
پاسخ:
خواهش دادا

عاقا دمت گرم.ایشالا هرچی از خدا بخوای بهترشو بهت بده

 

پاسخ:
خواهش
التماس دعا
سلام 
اقا یک دنیا تشکر خیلی کمکم کردی . 
پاسخ:
خواهش
یاعلی
۲۶ دی ۹۲ ، ۲۲:۲۷ خودت می دونی
اولا مگه من ویندوز 8-8دارم         vista
دوما من خودم بلدم تو نمی خواد به من یاد بدی
سوما هر چی سریع تر جواب نظرمو بده کار خیلی مهم دارم

                          فوری فوتی
پاسخ:
چشم
ای معنی ناتظار یک لحظه بایست
دیوانه شدن به خاطرت کافی نیست
یک لحظه بایست و یک جمله بگو
تکلبف دلی که عاشقش کردی چیست؟

یا صاحب الزمان ادرکنی ...
پاسخ:
یا حق
سلام!
خیلی خوبه فقط یه پیشنهاد تو عکس گرفتنت ها فضا های اضافی رو حذف کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">