صفر و یک

از مبتدی تا پیشرفته یاد بگیرید...

پروکسی چیست و چگونه کار میکند؟

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۰۱:۵۲ ب.ظ

سلام.امید وارم خوب باشید.این مطلب را خودم نوشته بودم.یادم رفته بود اینجا هم بگذارم.لطفا اگر قراره کپی شه با ذکر منبع کپی بشه.به ادامه مطلب بروید

تماس با اینترنت را با تمام کامپیوترهایی که به شبکه محلی متصل میباشند، تقسیم میکند و یا اینکه کامپیوتری میباشد که سرویس تماس اینترنتی را برای مشتریان مهیا میکند و اجازه تماسهای غیر مستقیم با سرویسهای شبکهای دیگر را به استفاده کنندگان میدهد. بنابراین به طور اساسی، پروکسی یک سروری میباشد که به عنوان یک واسطه بین مشتری(کامپیوتر استفاده کننده) و سرور ( کامپیوتر در طرف دیگر شبکه های که اطلاعات از طرف استفاده کننده از آن درخواست میشود مانند سایت شبکه) عمل می کند. wpml yahoo پروکسی چیست و چگونه کار میکند؟ وقتی که مشتری از یک منبع اینترنتی اطلاعات درخواست میکند، ترافیک از براوزر استفاده کننده به طرف منبع اطلاعات ( جایی که اطلاعات از آنجا درخواست میشود) حرکت میکند و از طریق پروکسی به مشتری بر میگردد و به این طریق، اطلاعات به استفاده کننده ارسال میگردد. wpml cool پروکسی چیست و چگونه کار میکند؟ 

یک سرور پراکسی، واسط بین برنامه کاربردی استفاده کننده مانند براوزر و سرور اصلی میباشد. اول تمام درخواست هایی که به سرور اصلی فرستاده میشود، به وسیله پروکسی چک میشود و اگر پروکسی نتواند درخواست فرستاده شده را بر آورده کند، اطلاعات درخواست شده را به سرور اصلی میفرستد. در واقع پراکسی کار اتصال، جواب گویی و دریافت ترافیک از اینترنت را بر عهده دارد و از طرف کامپیوتر استفاده کننده این کار را انجام میدهد.wpml yes پروکسی چیست و چگونه کار میکند؟

پروکسی چگونه کار میکند؟

وقتی که یک کامپیوتر متصل به اینترنت، از طریق سرور وب، به اینترنت برای بازیابی یک وب پیج درخواست میفرستد، کامپیوتر داخلی با پراکسی تماس میگیرد و پراکسی نیز به نوبه خود با سرور اینترنت تماس میگیرد. سرور اینترنت وب پیج را به پراکسی میفرستد و پروکسی آن وب پیج را به کامپیوتر در اینترنت میفرستد. wpml whistle3 پروکسی چیست و چگونه کار میکند؟ 

· پروکسی تمام ترافیک بین اینترنت و اینترانت را ثبت میکند. برای مثال یک سرور پروکسی تلنت، هر ضربه بر روی کی برد را در در هر جلسه تلنت در اینترنت پیگیری میکند و همچنین میتواند چگونگی برخورد سرور خارجی را در برابر آن ضربه های کلیدی بررسی کند. پروکسی میتواند هر آدرس IP تاریخ و زمان دسترسی، URL و حتی تعداد بایتهای منتقل شده را نیز ثبت کند. این اطلاعات میتواند برای برسی هر گونه حملهای که بر علیه شبکه اقدام میشود، استفاده شود. پراکسی همچنین میتواند به مدیران اینترنت کمک کند تا دسترسی و سرویس دهی بهتری را در اختیار کارمندان قرار دهد.wpml rose پروکسی چیست و چگونه کار میکند؟ 

بعضی سرورهای پروکسی باید با نرم افزارهای به خصوصی کار کنند. یک دیدگاه رایج در این مورد، استفاده از نرم افزارهای در دسترس مانند نت سکیپ که با سرورهای پروکسی کار میکنند میباشد. وقتی که چنین برنامههای در قابل دسترسی استفاده میشوند، باید طوری شکل داده شوند که بتوانند با پروکسی از یک فهرست مشترک و مشخص استفاده کنند. سپس اینترنت، نرم افزار مورد نظر را به همان گونه که قبلا استفاده میشده است استفاده میکند و این نرم افزار به جای استفاده از اینترنت از پروکسی اطلاعات دریافت میکند. · سرورهای پروکسی میتوانند کارهای بیشتری به غیر از اجرای روانه کردن درخواست بین اینترنت و اینترانت انجام دهند. آنها همچنین میتوانند طرحهای امنیتی به اجرا بگذارند. برای مثال یک سرور پروکسی FPT میتواند طوری تنظیم شود که اجازه دهد تا فایلها از اینترنت به یک کامپیوتر در اینترنت فرستاده شوند ولی فایلهایی که از وب به اینترنت فرستاده میشوند را مسدود کند و یا برعکس. از این طریق مدیران اینترنت میتوانند هر کسی را که خارج از محدوده میباشد از انتقال دادن اطلاعات اساسی محدود کنند و یا استفاده کنندگان اینترنت را از انتقال فایل هایی که میتوانند شامل ویروس باشند محدود کنند. icon wink پروکسی چیست و چگونه کار میکند؟ 

· سرویسهای پراکسی همچنین میتوانند برای بالا بردن صورت کارایی بعضی سرویسهای اینترنتی به وسیله کش کردن اطلاعات ذخیره شده، از اطلاعات درخواست شده استفاده کنند. برای مثال یک سرور پراکسی میتواند بسیاری از وب پیجها را کش کند، بنابرین هر موقع که یک نفر از اینترانت میخواهد به یکی از این وب پیجها دسترسی پیدا کند، به جائ اینکه آن و پیج را از طریق خطهای اینترنتی با یک صورت کمتر دریافت نماید، میتواند این اطلاعات را به طور مستقیم از سرور پروکسی که از خطهای سریع اینترنتی استفاده میکند، بگیرد. یک سرور پروکسی میتواند به دو شاخه تقسیم شود: · مستعار: یک سرور پروکسی مستعار، مشخصات کامپیوتر را با استفاده از سرور پروکسی برای درخواست اطلاعات، مسدود میکند. · شفاف: یک سرور پروکسی شفاف، ازIP کامپیوتر استفاده میکند و هیچ گونه پوشیدگی برای کامپیوتر مهیا نمیسازد. wpml mail پروکسی چیست و چگونه کار میکند؟

سرور پروکسی مستعار خودش میتواند به دو شاخه تقسیم شود: ممتاز و پنهانی. یک سرور پروکسی ممتاز قابل شناسایی به یک کامپیوتر دیگر از راه دور نمیباشد. یک سرور پروکسی پنهانی به کامپیوتر از راه دور، اطلاعات کافی میدهد و اجازه میدهدک به عنوان یک پروکسی شناخته شود ولی آدرس IP کامپیوتر را هنگام روانه کردن اطلاعات افشا نمیسازد. icon smile پروکسی چیست و چگونه کار میکند؟ 

 

نظرات  (۱)

چشام از کاسه در اومد تا بخونمش
چقدر طولانی 
پاسخ:
ببینید من دیگ چه قدر زحمت کشیدم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">